poniedziałek, 10 czerwca 2013

[Dom]W jaki sposób zaaranżować łazienkę?

Pewien czas temu pojechaliśmy razem z rodzicami do cioci, która mieszka 80 kilometrów za Warszawą. W ów sposób mieliśmy możliwość połączyć parodniowy urlop z odwiedzinami u naszych bliskich. Wolnego nigdy za mało! 5 dni na łonie przyrody to właśnie to, czego potrzebowałam. Dodatkowo wujostwo niedawno zakończyło budowę domu. Byłam ogromnie uradowana, że wreszcie na własne oczy ujrzę niektóre z prac mojej cioci. Ostatecznie z zawodu jest architektem wnętrz. Muszę powiedzieć, że rzeczywiście się nie rozczarowałam! W istocie włożyła w wystrój dużo pracy i ciepła. Najbardziej jednak zaczarowana dla mnie była łazienka. Może Wam wydać się to niepoważne, ale zawsze marzyła mi się wielka wanna! Całość utrzymana była w barwach czerni i bieli. Wszystko wyeksponowane granitem i marmurem. Z ciekawości aż skusiłam się, by sprawdzić wartość tego cuda. Wieczorem wygospodarowałam chwilkę dla siebi e, więc usiadłam do laptopa i sprawdziłam marmury Warszawa. Wybór był olbrzymi, ale ceny mnie przeraziły. Prawie identycznie stało się w przypadku: granit Warszawa. Z tą jednak różnicą, że można było nabyć nieco tańsze odpowiedniki. Najprawdopodobniej nigdy nie będzie mnie stać na luksusową łazienkę, ale z niesamowitą rozkoszą skorzystałam z długiej kąpieli! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.